søndag 4. november 2012

Kabeltrommel

I sommer flyttet en kabeltrommel inn på stua vår. Inspirasjonen 
kom fra Blogglandia, og i mangel på et passende bord til det ene hjørnet i stua
dro jeg innom en elektriker og kjøpte en trommel med diameter 70 cm. 


Hjemme fikk den en grundig vask og to strøk maling. 
Jeg ville ha den litt røff så den er ikke pusset eller grunnet før den 
ble malt. Med en duk på toppen, litt lys og en plante 
ble det et fantastisk flott møbel. Til sommeren blir det nok en ute og. 


For å unngå skader på gulvet, og lette jobben med å flytte 
trommelen festet jeg fire hjul fra Biltema under den. 



2 kommentarer:

  1. Heia :)

    Så fint med kabeltrommelen! Kan jeg spørre hva du måtte betale?

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei, så kjekt du meldte deg på giveawayen min, la meg til som følger hos deg og:))

    Har jammen meg lyst på kabeltrommel jeg også, ligger en på nabotomta(med kabel)som jeg kanskje kan smiske meg til?? hihi

    SvarSlett