mandag 12. november 2012

Lys i Norgesglasset

Lenge har jeg vært på utkikk etter en passende lampe å henge i kjøkkenvinduet, men 
jeg har ikke funnet noe. Jeg bor på landet og har et landlig kjøkken så jeg har lett og lett. 
I helga har jeg vært rundt om på nettet og hentet masse inspirasjon 
så idag kom det omsider opp en ny lampe. 



Jeg kjøpte en sykkelkurv for barn på Biltema. Da jeg kom hjem klippet jeg ut bunnen på kurven så den passet inni ringen på norgesglasset. Ledning ble trukket gjennom nettet som erstatter glasslokket så var det bare å henge den opp. 

Kjøkkenet er ikke ferdig oppusset enda, og det var litt vanskelig å få fine bilder på kvelden, men det er nok ikke siste gangen det blogges fra dette rommet så lampen dukker nok opp igjen ved en senere anledning. 
Jeg skal iallefall lage fler. Så enkelt og så dekorativt. 


Nøgd!

Håper dere har en super mandagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar