søndag 25. november 2012

Små forandringer og julegleder

Over sofaen hadde jeg et maleri av Marianne Aulie. Siden minstemann mente at dagen skulle starte klokka 05.15 idag *gjesp* fikk jeg god tid til å ordne litt på stua. 
Ned med bildet og opp med en hylle jeg har laget selv. 
Med litt stæsj på ble den riktig så flott over sofaen. Helhetsbilder kommer når jeg har ryddet. 


Bildet ble tatt på morgenkvisten idag. Vi har hatt en fin helg i Trøndelag og idag var jeg og familien ute på sanketur. Vi fant mose, en liten gran, noen kongler og en bjørkestamme. Alt skal brukes etterhvert, men foreløpig er det bare granen og litt mose som er på plass. 

Ute på trappen har vi en liten overbygd veranda hvor det står et bord og noen stoler. 
 På dette bordet fikk granen stå. Ung og pjuskete, men med lys og noen sølvkuler. 


Elsker den 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar